24/10/2007 Ρεάλ Μαδρίτης - Ολυμπιακός
Οκτωβρίου 25, 2007 | Δημοσιεύθηκε από τον co0p
« ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΖΕΙΣ ΣΤΟ 2007 ΟΤΑΝ.. | Παρελάσεις: Μια διαφορετική ματιά… »

Ήθελα να σχολιάσω το χθεσινό παιχνίδι ανάμεσα στη Ρεάλ Μαδρίτης και τον Ολυμπιακό. Στους φίλους μου είναι γνωστή η -απέραντη- συμπάθεια μου για τη Βασίλισσα, οπότε μετά το τέλος του αγώνα ξεκίνησαν οι συζητήσεις. Μίλησα με έναν-δύο οπαδούς του Ολυμπιακού και πραγματικά έμεινα άφωνος…
Καταρχάς υπήρξε η εντύπωση ότι ο Ολυμπιακός αδικήθηκε από το διαιτητή, και ότι ίσως και να κέρδιζε αν ήταν αλλιώς τα πράγματα. Προφανώς και διαφωνώ κάθετα. Όλες οι σημαντικές φάσεις του αγώνα ήταν ξεκάθαρες ( η κόκκινη του Τοροσίδη, το πέναλτυ που κέρδισε ο Ρομπίνιο ). Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι ότι ίσως σφύριξε δύο-τρία φάουλ υπέρ της Ρεαλ και τίποτε παραπέρα. Οι δύο σχολιαστές της ΝΕΤ τσίριζαν σε κάθε σφύριγμα, δημιουργώντας την εντύπωση ότι έγινε σφαγή του Ολυμπιακόυ, αλλά επαναλαμβάνω ότι αυτό είναι εκτός παραγματικότητας.
Επίσης μου είπαν ότι ο Ολυμπιακός άξιζε τη νίκη. Συμφωνώ ότι έπαιξε πάρα πολύ καλά, ξεπέρασε τον εαυτό του, καθώς έπαιζε με 10 παίκτες έπι 70 λεπτά μέσα σε μια από τις πιο δύσκολες έδρες της Ευρώπης και μπράβο του γιαυτό. Η καλή απόδοση όμως δεν σημαίνει αυτόματα και νίκη. Ξέρετε υπάρχει και ο αντίπαλος. Και η Ρεάλ δεν είναι τυχαία. Θα προσέξατε ότι μετά την αποβολή και μέχρι το 70ο-75ο λεπτό ο Ολυμπιακός δεν μπορούσε να κάνει τίποτε απολύτως μέσα στο γήπεδο, παρά μόνο να αμυνθεί, ομολογουμένως με αρκετή επιτυχία. Το μόνο αξιοσημείωτο ήταν η φάση του γκολ του Σέζαρ. Αντιθέτως η Ρεάλ έπαιζε με 9 παίκτες πάνω από το κέντρο, προσπαθώντας να διασπάσει την άμυνα 10 ατόμων του Ολυμπιακού.
Πέρα απόλα αυτά, πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την μεγάλη εμφάνισή του, με την οποία κέρδισε την εκτίμηση, όχι μόνο των Ισπανών, αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης. Προφανώς όμως δεν έφτανε αυτό. Χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια…
Tags: ρεάλ μαδρίτης, ολυμπιακός, τσάμπιονς λιγκ











Posted in 







Οκτωβρίου 25th, 2007 at 14:33
Οι εφημεριδες του Ολυμπιακου γραφουν σημερa: Αυτος ειναι ο ολυμπιακος που ολοι θελουμε και τετοια.. Ο οσφπ που τρωει 4 και αν εμπαινε το πεναλτυ 5 .. αυτος ειναι η ομαδα που θελουνε..!
Η Ρεαλ τελειως για τα μπαζα.
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 16:53
Πες τα ρε φίλε γιατί θα τρελαθούμε στο τέλος! Άλλη μπάλα βλέπουμε εμείς άλλη “αυτοί”…
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 17:06
Μπράβο ευτυχώς που τα γράφεις γιατί εγώ αλλα είδα…
Είδα έναν διαιτητή να μην δίνει κάρτες (ούτε καν φάουλ) σε μαρκαρίσματα της Ρεάλ (πχ 2 φορες στον Τζόλε).
Θα προσπαθήσω να αντιδράσω ψύχραιμα πάντως. Μέχρι το 75 δεν κάναμε τπτ. Ούτε φάσεις, ούτε 2 γκολ, ούτε γυρίσαμε με 10 παίκτες το ματς μεσα στο Μπερναμπέου ούτε τπτ.
Αναζητείται ομάδα που να παίζει για 80′ με 10 να γυρνάει το 1-0 σε 1-2, να παίζει στα ίσια την Ρεάλ, και στο τέλος να πανηγυρίζει που δεν ισοφαρίστηκε. Βασικά δεν έχω να πω πολλά σε έναν οπαδό της Ρεάλ, καλύτερα να τα πουν οι παίκτες της Ρεάλ σε σένα (ή μήπως και αυτοί είδαν άλλο ματς; :Ρ )
Γκούτι: “Αν η Ρεάλ παίξει έτσι στο Καραϊσκάκη ο Ολυμπιακός είναι σε θέση κι έχει την ποιότητα να μας βάλει περισσότερα γκολ από όσα βάλαμε εμείς σήμερα. Δεν υπάρχει δικαιολογία για την εμφάνιση μας. Κρατάμε μόνο τη νίκη και αν δεν αλλάξουμε προς το καλύτερο μας περιμένουν δύσκολα βράδια”
Κασίγιας: “Ήμουν πολύ τυχερός γιατί είχα ήδη αρχίσει να πέφτω από την άλλη πλευρά, άπλωσα το χέρι μου τελευταία στιγμή και απέκρουσα. Ήμασταν πολύ τυχεροί σε αυτή τη φάση. Ο Ολυμπιακός μας εξέπληξε. Ήταν η καλύτερη ομάδα που έχει περάσει από τον Μπερναμπέου τη φετινή χρονιά.
Αν παίξουμε έτσι στην Αθήνα δεν θα έχουμε τύχη, έχοντας υπόψη μας πως ο Ολυμπιακός σήμερα αγωνίστηκε με δέκα παίκτες. Θα πρέπει να βελτιωθούμε τόσο ώστε να μην έχουμε περιπέτειες. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό που δεν το έβαλε κάτω”.
Σαλγκάδο: “Παίξαμε πολύ άσχημα. Στο πρώτο ημίχρονο προσπαθήσαμε αλλά δεν μας βγήκαν οι φάσεις. Για μία ακόμα φορά μας έσωσε ο Κασίγιας αλλά αυτό δεν θα γίνεται για πάντα. Αν θέλαμε να είμαστε ειλικρινής είμαστε πολύ τυχεροί και πολύ άτυχος ο αντίπαλος. Είναι απίστευτο. Μας έκαναν να τα χάσουμε σε αρκετές στιγμές. Παίξανε με τρομερή ψυχή. Συγχαρητήρια”.
Μέτσελντερ: “Περάσαμε δύσκολες στιγμές με τον Ράμος. Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Η δυναμική του Ολυμπιακού μας απορύθμισε. Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμέναμε τόσο δυνατό τον Ολυμπιακό, αλλά ευτυχώς έχουμε μεγάλους παίκτες και δύο από αυτούς, Ρομπίνιο και Κασίγιας μας ξελάσπωσαν”.
Αυτά.
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 18:10
Να’σαι καλά ρε Δημήτρη… Η απάντησή σου είναι άρτια και νομίζω δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
Ανάμεσα στους ένα-δύο φίλους Ολυμπιακούς που αναφέρει ο coop είμαι και εγώ, αν και οι απόψεις μου δεν εχουν κάποια σχέση με αυτές που παρουσιάστηκαν πιο πάνω.Μάλλον ήθελε να τα φουσκώσει λιγουλάκι ο μαδριλένος. Ίσως μιλάει για κάποιον άλλο φίλο του Ολυμπιακό… Τέλος να πω ότι παίζαμε 80 λεπτά με δέκα και όχι 70, όπως αναφέρεις.
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 19:05
Θελω να ανατρεξετε στο ματς και να μου πειτε τις φασεις του ολυμπιακου απο το 15 μεχρι το 70, εκτος επαναλαμβανω απο το γκολ του Σεζαρ.Επισης, αν νομιζετε εσεις οτι δυο καρτες στους παικτες της ρεαλ θα σας εδιναν το ματς τι να σας πω…
Χαλαρωστε, δυο εμφανισεις κανατε, δεν σημαινει αυτο οτι θα αρχισετε να νικατε συνεχεια…
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 19:37
Διάβασε αυτά που είπαν αυτοί που έπαιξαν αντίπαλοι με τον ολυμπιακό και όχι αυτά που νομίζεις πως είδες από την τηλεόραση.
Και μετά σκέψου ποιανού τα λόγια έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 19:45
Εσυ εισαι σιγουρος οτι αυτα ειπαν οι παικτες της Ρεαλ?Μηπως τα μετεφρασαν με καποια υπερβολη οι δημοσιογραφοι?Εσυ πως το βλεπεις, ειπαν 5 παικτες της Ρεαλ “επρεπε να χασουμε, μας πατησε ο γαυρος, ειμασταν τυχεροι και αν παιξουμε ετσι στο |Καραισκακη θα φαμε 5 γκολ”?Προσωπικα αμφιβαλω…
Οι παικτες της Ρεαλ αοιδεχτηκαν οτι δεν επαιξαν καλα, εδωσαν συχγαρητηρια στον Ολυμπιακο και παραδεχτηκαν οτι πιεστηκαν και οτι φοβηθηκαν καποια στιγμη οτι θα χασουν…
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 19:47
Υ.Γ.Τις φασεις τις εψαξες?ΘΑ μου τις πεις?
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 19:49
χρόνια ολάκερα όλοι θέλουν το κακό του ολυμπιακού! πιο πολλοί έλληνες είναι αντιολυμπιακοί παρά άλλη ομάδα.
εγώ έχω να πω οτι τσούζει πολύ! αλλά τι να κάνουμε…. λίγη αντικειμενικότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
εν προκειμένω πάντως όποιος διαφωνεί με τις δηλώσεις των ποδοσφαιριστών ΑΠΛΑ δε ξέρει από μπάλα. χωρίς κανένα ίχνος εμπάθειας είναι άσχετος όποιος νομίζει οτι δεν έπαιξε μπάλα ο θρύλος.
εννοείται οτι είναι απλά 2 καλές εμφανίσεις και τίποτα παραπάνω, άλλωστε τόσα χρόνια τον πούλο τρώμε, φέτος δείχνουν τα πράγματα οτι θα ρίξουμε και μεις τον κόκκινο πέο!
αλλά ποτέ μη λες ποτέ, έχει ψωμί ακόμα…
it aint over till the fat lady sings….
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 20:17
toolman τι μας τσουζει? που φαγατε 4?
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 22:21
Ποδόσφαιρο…Το όπιο του λαού..
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 22:53
toolman χαλαρωσε ρε….ΚΑι μπαλα ξερουμε…ΚΑι δεν ειπαμε οτι ο ολυμπιακος δεν επαιξε μπαλα…Απλα οτι δεν αξιζε τπτ παραπανω απο αυτο που πηρε…Διαβασε πρωτα και μετα μιλα…
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 23:17
Επειδή έχω την εντύπωση ότι ο co0p με συμπεριλαμβάνει σε αυτούς που πίστευαν ότι ο Ολυμπιακός άξιζε τι νίκη, να ξεκαθαρίσω ότι αυτό που είπα είναι ότι ο Ολυμπιακός ΘΑ μπορούσε να πάρει την νίκη και όχι ότι την άξιζε.
Από την άλλη αυτή που κρίνουν τον Ολυμπιακό(που καταντήσαμε να κάνουμε τον δικηγόρο των γαύρων), καλά θα κάνουν να κοιτάξουν πρώτα την δικιά τους ομάδα. Αναφέρομαι σε έναν ΑΕKτζή που σχολίασε σε αυτό το post. Ονόματα δεν λέμε, αλλά ο συγκεκριμένος είπε:
“Οι εφημεριδες του Ολυμπιακου γραφουν σημερa: Αυτος ειναι ο ολυμπιακος που ολοι θελουμε και τετοια.. Ο οσφπ που τρωει 4 και αν εμπαινε το πεναλτυ 5 .. αυτος ειναι η ομαδα που θελουνε..!”
Τον αγώνα της ΑΕΚ με την Elfsborg (αλήθεια ποια είναι αυτή;;;) τον είδες….; Η ΑΕΚ στο 1ο ημίχρονο ήταν ανύπαρκτη, ενώ και στο 2ο δεν είχε να επιδείξει κάτι καλό. Και επειδή μου αρέσουν τα μαθηματικά σου, αν έμπαιναν τα 3 δοκάρια της ELf η ΑΕΚ έπρεπε να είχε χάσει 4-1. Αν δε, και ο Morreto δεν έκανε κάποιες πολύ καλές αποκρούσεις και η Elf ήταν καλύτερη στην ολοκλήρωση των φάσεων θα έπρεπε να είχε βάλει κανά 5-6 γκολ. Να δώ τι θα γράψουν οι εφημερίδες της ΑΕΚ αύριο….
Οκτωβρίου 25th, 2007 at 23:41
Η διαφορα ειναι οτι κανεις δε βγηκε να πει τιποτα για την ΑΕΚ π.χ οτι εμπαιξε μπαλαρα. Η ΑΕκ εφερε 1-1 στο συνθετικο της Ελφσμποργκ (χωρις Λυμπεροπουλο Ριβαλντο Δελλα Ζηκο Μαχο Ραμος) και φυσικα δεν επαιξε καθολου καλα.
Το θεμα ειναι οτι οι Ολυμπιακοι βγαινουν απο μονοι τους και λενε οτι παιξανε μπαλαρα , ενω φαγανε 4 !!! Και λεει ο αλλος οτι μας τσουζει το χθεσινο με τη Ρεαλ!! Τι μας τσουζει ρε? που φαγανε 4?
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 00:02
Ναι, έχεις δίκαιο Christodoule. Τώρα μιλάς σωστά. Θα συμφωνήσω και στο ότι δεν υπάρχει κάτι να μας τσούξει από το παιχνίδι του ΟΣΦΠ με την Ρεάλ και γενικότερα να μας τσούξει κάτι από την πορεία και την απόδοση των γαύρων. Αντίθετα, (τώρα θα κάνω τον δικηγόρο για τα χανούμια) η ΑΕΚ είχε αποσπάσει ισοπαλία μέσα στο Μπερναμπέου. Και αν όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα αντιπαθεί και δεν υποστηρίζει τον Ολυμπιακό, δεν είναι γιατί μας τσούζει κάτι ή επειδή είστε μεγάλη “ομάδα”, αλλά είναι ακριβώς αυτή η ηλίθια και υπεροπτική συμπεριφορά σας, που ακόμα και να θέλει κάποιος να σας υποστηρίξει τον κάνετε αμέσως να το μετανοιώσει. Τελοσπάντων δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις ομάδες του ΠΟΚ.
Συγχαρητήρια στην ΑΕΛ, που άλλη μια φορά εντυπωσίασε στην Ευρώπη και ΑΞΙΖΕ να πάρει το Χ.
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 00:12
Αυτο ακριβως, παιζουν ενα ματς με τη Ρεαλ τρωνε 4 και ενω δε λεει κανεις τιποτα βγαινουν οι ιδιοι οι Ολυμπιακοι και λενε παιξαμε μπαλαρα και αδικηθηκαμε απο τη ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ! Προκαλουνε απο μονοι τους..
Το ξερετε αραγε οτι ο Ολυμπιακος εχει στειλει διοικητικο παραγοντα του πριν απο ενα ευρωπαικο παιχνιδι , νομιζω με Ρειντζερς, για να δωσει στα αποδυτηρια ενα Rolex στο διαιτητη για να παιξει υπερ του? Το ειχε μαθει ολη Ευρωπη τι εστι οσφπ . . .
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 00:25
Καταρχάς η ΑΕΚ δεν έπαιξε καλά (αν και ΑΕΚτζής….)! Λίγο τύχη την είχαμε όσο να’ναι (3 δοκαράκια οι άλλοι)
Ο Ολυμπιακός φέτος παίζει πολύ καλή μπάλα.. Και χθες στάθηκε πολύ καλά στο ματς! Ίσως όχι τόσο υπερβολικά όπως παρουσιάζεται από τις εφημερίδες, αλλά σχετικά με άλλα ματς μια χαρά τα πήγε! Προς στιγμήν πίστεψα ότι θα νικήσει!
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 03:11
Αυτο ακριβως…Ηταν ολοι τοσο αισιοδοξοι ωστε να πιστεψουν (αλλοι για πολυ, αλλοι για λιγο) οτι 8α μπορεσουν να παρουν κατι καλο στο Μπερναμπεου…Προφανως βιαστηκαν…Και τωρα θα πρεπει να τακουμε ολοι εμεις οι υπολοιποι ( οι μη υποστηρικτες του Ολυμπιακου ) επειδη εκαναν δυκο καλες εμφανισεις…Ακριβως αυτο που ειπε ο τεο, η ηλιθια και υπεροπτικη συμπεριφορα τους…Κλασικο για γαυρο..
Απο την ΑΕΚ περιμενα κατι παραπανω για να ειμαι ειλικρινης, ειτε επαιζε σε συνθετικο ειτε οχι…
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 04:09
Ωχχχ….
Τόση φιλοσοφία και μιζέρια…. Εγώ απλά πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός άξιζε το χ. Όχι να νικήσει αλλά να πάρει 1 βαθμό. Αν διαφωνείτε…μπράβο σας. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το χωνέψετε; Επίσης πιστεύω ότι έπαιξε πολύ καλή μπάλα, και ναι! σαν φίλαθλος του γαύρου θέλω να βλέπω την ίδια υψηλή απόδοση και την ίδια ζωντάνια και σε άλλα παιχνίδια. Το αποτέλεσμα σίγουρα δεν ήταν θετικό και δε χαιρόμαστε φυσικά που χάσαμε 4-2. Είδα όμως μια άλλη νοοτροπία στην ομάδα από τον αγώνα με τη Βερντερ και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
Όσο για τη διαιτησία, όταν μιλάω με κάποιους από εδώ και μου λένε “Εντάξει ρε, ο διαιτητής σφύριξε 60-40 έδρα, τι ήθελες δηλαδή;” μπορώ πιστεύω να διαφωνήσω, απαιτώντας μια αντιμετώπιση 50-50. Τι το παράλογο;
Δεν νομίζω βέβαια ότι σχολίασε κανείς τη διαιτησία με τέτοιο τρόπο που να επισύρει τόση κριτική. Δεν άκουσα δα και κανέναν να λέει πώς ήταν άδικη η κόκκινη. Ένα σχόλιο για τις κάρτες που δεν έδωσε στη Ρεαλ έγινε. Έλεος…
Όσο για το Rolex… συγκρατώ προς το παρόν το γέλιο μου… περιμένοντας μια επίσημη πηγή από τον Christodoulo.
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 04:19
someone said…..”Ακριβως αυτο που ειπε ο τεο, η ηλιθια και υπεροπτικη συμπεριφορα τους…Κλασικο για γαυρο..”
Ο τρόπος που προσεγγίζεις το θέμα, σε συνδυασμό πάντα με τη διακριτική και ντελικάτη επιλογή λέξεων, που φυσικά δεν προκαλεί αλλά αντιθέτως ηρεμεί τα πνεύματα, δε μου αφήνει άλλη επιλογή από το να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Η συλλογιστική που ακολουθείς δε για να καταλήξεις στο πασιφανές συμπέρασμα μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτές των μεγάλων φιλοσόφων.
Προσωπικά με προσέβαλες… Ίσως να είσαι πιο πολύ Ρεαλ από ότι εγώ Ολυμπιακός…
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 13:05
Ακομη κι αν εσυ δεν εχεις αυτη τη συμπεριφορα ξερεις πολυ καλα οτι παρα πολλοι ολυμπιακοι την εχουν…Μην προσβαλλεσαι….
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 13:16
ZIuQ το γεγονος οτι ο Ολυμπιακος εχει δωσει Ρολεξ σε διαιτητη σε ευρωπαικο παιχνιδι ειναι απολυτα πραγματικο. Το πηρε ο διαιτητης και εφυγε! Μου το εχει επιβεβαιωσει ο ιδιος ο Καρπετοπουλος(που οπως μου ειπε ειναι και Ολυμπιακος). τετοια ξεφτιλα δεν εχει ξαναγινει
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 13:35
Coop δεκτόν….κουβέντα να γίνεται…..
Christodoule αν και δεν μπορώ να υποστηρίξω με βεβαιότητα ότι το γεγονός αυτό δεν ισχύει… θα μπορούσα όμως με ευκολία (και χωρίς φυσικά καμία απόδειξη) να σου πω ότι ο Πανούτσος, μου είπε -εμένα προσωπικά- ότι δεν ισχύουν αυτά που είπε ο Καρπετόπουλος. Αυτή η διαφωνία μάλιστα εξελίχθηκε σε καυγά, ο οποίος τελευταία στιγμή απετράπει με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων - μπροστά ήμουν σου λέω!!!!-. Μετά από λίγες μέρες βέβαια ο Καρπετόπουλος παραδέχθηκε ότι όσα είχε πει ήταν δημιουργήματα της φαντασίας του.Υπέθεσε μάλιστα ότι πρέπει να τα είχε ονειρευτεί ένα βράδυ Σαββάτου που είχε παραφάει και δυσκολευόταν να χωνέψει.
Το θέμα του Rolex με ενδιέφερε, για αυτό σου ζήτησα να μου πεις πού το διάβασες να μορφωθώ και εγώ. Φυσικά δεν προσπαθώ να σε πείσω αλλά να πειστώ. Έψαξα λίγο και μόνος μου μήπως βρω κάποιο άρθρο αλλά φαίνεται πως ολόοοοοκληρη η Ευρώπη -που γνωρίζει την ξεφτίλα του γαύρου- έντεχνα αποσιωπά τις σκοτεινές κινήσεις των διοικητικών παραγόντων του Ολυμπιακού.
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 14:14
Παντως το χω ακουσει κι εγω για το rolex…Για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω λογο να μην το πιστεψω…Προφανως ομως ουτε να ειμαι σιγουροσ μπορω..
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 14:22
Οπου υπαρχει καπνος.. υπαρχει και φωτια. . .
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 20:49
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το περιστατικό με το rolex δεν το έχω ακουστά, αλλά αν ισχύει είναι όντως ξεφτίλα. Όχι γιατί πήγαν να δωροδοκήσουν τον διαιτητή, αλλά επειδή πήγαν να την βγάλουν απλώς με ένα rolex…
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 21:00
Αντωνη ισχυει οτι οταν επαιζε ο Ολυμπιακος με τη Σελτικ ειχε δωσει ενα πανακριβο ρολοι ROLEX ο Γουλανδρης σε εναν υπαλληλο να το δωσει στον διαιτητη στα αποδυτηρια και αυτος το πηρε και εφυγε??????
Απαντηση Καρπετοπουλου: Οχι με τη Σέλτικ. Με την Αντερλεχτ. Δεν ήταν δώρο, ήταν υπόσχεση! Και δεν το πήρε υπάλληλος, αλλα διοικητικός παραγοντας!
Οκτωβρίου 26th, 2007 at 21:45
Επί ευκαιρίας χρόνια πολλά στον co0p (Δημήτρης) και σε όλους τους Δημήτρηδες/Δήμητρες που γιορτάζουν σήμερα.